Re: [w2k3] Zmiana nazwy konta użytkownika

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 13:48:32 MET DST

In news:1183107424.387029.309180@n60g2000hse.googlegroups.com,
*Użytkownik* <iamrosss@gmail.com> typed:
> Witam,
> Założyłem konto użytkownika w w2k3, np. Dikon. Loguje się do tego
> konta i system zakłada na dysku w c:\documents and settings folder
> Dikon. Teraz moje pytanie chciałbym zmienić nazwę konta na Dikon1 i
> owszem konto jest zmienione ale folder na dysku pozostaje c:\documents
> and settings\Dikon. Jak zmienić nazwę folder na dysku?

Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz nazywa).
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Logon User Name= np.Piotr
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-xxxxx-yyyyyy-.....\ zmien dane
wartości ProfileImagePath z %SystemDrive%\Documents and Settings\user.0000
na %SystemDrive%\Documents and Settings\user, hm?
Teraz wejdź w C:\Documents and Settings i Twoim profilu zmień nazwę folderu.
Wyloguj
lub
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.