Re: firewire i videokamera

Autor: Stachu <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 09:11:22 MET DST

> Ale dalej nie wiadomo, czy z SP2 czy też goły. ZTCP pakiet poprawek SP2
> poprawiał obsługę firewire. Na przykład:
> http://support.microsoft.com/kb/830987 .
> Warto też pamiętać o http://support.microsoft.com/kb/885222 .
> --

System XP z SP2

niestety dalej sobie nie radze. firewire jest zamkninty.

co ciekawe zauwazylem ze lacze COM tez jest zamkniete komputer nie moze
znalezc urzadzen podlaczonych - wczesniej bez problemu ?
usb dziala normalknie
nie wiem czy to ma jakis zwiazek ze soba.

Odnosze wrazenie ze cos trzeba nastawic w systemie czego ja nmie moge znalezc.
czy ktos moze mi pomoc ?

dzieki

Stach