Re: Partition Magic - problem z partycją / danymi

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 01:22:53 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1t2r6fm9rcav6$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> He he he... "Michale, larum grają..."
> BP, NMSP :)

Taaa... ja już tyle razy pisałem... NIE UŻYWAĆ WERSJI SPOD WINDOWS!! TYLKO I
WYŁĄCZNIE DOS-owej.
Ja też mało nie straciłem danych, gdy do działania zabrała się wersja
windziana. Natomiast w wersji DOSowej, to tylko PM5 czynił nieprzewidywalne
cuda, przeważnie wieszając się w trakcie działania. A tak PM8 ostatni (już
Symanteka) chodzi u mnie bezbłędnie.
Cóż... Tyle ja mogę powiedzieć... przeczytam tylko, co Michal napisał...

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)