Re: Vista - wariuje explorer

Autor: Domino <domino99_at_icpnet.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 14:22:36 MET DST

Użytkownik "|Pio|" <pio_wa@_wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości
news:f5tjuh$i1t$1@news.onet.pl...
>Hmm hmm...
>ja u siebie zauważyłem jakby zwiększoną częstotliwość "padów", jeśli ggadam
>z większą ilością osób. Czyli może, niestety, to gg.
>Niestety, bo się przyzwyczaiłem, że mam osobno jabbera do kontaktow
>zawodowych, osobno gg do prywatnych. Tlen mnie jakos nie przekonuje, ale
>może będzie musiał...
Niestety mamy podobne nastawienie do Tlena. No i rowniez zauwazylem, ze pady
gg "zwiekszaja czestotliwosc" kiedy mam otwartych wiecej okien z rozmowa.
Grzebalem z roznymi ustawieniami gg typu rozmowy przychodzace od razu na
pasku, brakiem dzwiekow itp. itp., i nic nie skutkowalo... Oby wyszla jaka
gg-latka bo tlen mnie szczerze odrzuca.

>Tak czy inaczej, dzieki za pomoc
Wspolnymi silami do celu... ;-)

Pozdrawiam