Re: Vista - wariuje explorer

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 14:08:50 MET DST

> No i od 2 bodaj dni "pracuje" na tlenie - zero jakichkolwiek
> problemow... Wlaczenie gg niestety powoduje nawrot "choroby". Czyli u
> mnie 100% GG.

Hmm hmm...
ja u siebie zauważyłem jakby zwiększoną częstotliwość "padów", jeśli
ggadam z większą ilością osób. Czyli może, niestety, to gg.
Niestety, bo się przyzwyczaiłem, że mam osobno jabbera do kontaktow
zawodowych, osobno gg do prywatnych. Tlen mnie jakos nie przekonuje, ale
może będzie musiał...

Tak czy inaczej, dzieki za pomoc

--
Pozdrawiam,