Re: Wsadzilem penisa w jabłko i teraz mam problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 09:13:17 MET DST

Dnia Tue, 26 Jun 2007 08:20:22 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nazwy na FAT mogą zaczynać się kropką -- na przykład Linux
> z GNOME również tworzy katalogi .Trash-$(user) na napędach
> pen-drive i w niczym to Okienkom nie przeszkadza.

A. Słusznie, nazwy zaczynające się od kropki są dopuszczalne. Może więc
zaczyna się ona spacją albo jakimś innym niewyświetlanym znakiem. Nie
znam maca, nie wiem czy zasady tworzenia nazw plików są w nim identyczne
jak w świecie Windows.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/