Re: Wsadzilem penisa w jabłko i teraz mam problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 02:22:28 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:f5pih0$284e$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości

> Bez przesady, tytulowanie posta w stylu "Wsadzilem penisa w jablko (...)"
> skutkuje podobnymi w stylu odpowiedziami.

Ja się po prostu uśmiałem, ale zanim przyszło mi do łba zjebać autora za
sprośności, przeczytałem tekst i wiedziałem, o co chodzi.
A tak się zastanawiam... czy przypadkiem nie zaszło zjawisko, że pen(is)
został wyjęty, zanim buforowanie zapisało wszystkie dane na "dysku"...?

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)