XP który się nie uruchamia...

Autor: gawel <gawel_at_pal.invalid>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 23:43:06 MET DST

Witam
Proszę kogoś o wskazówkę w nastepującym problemie:
na kompie zainstalowany Xp Prof. - ledwo zipie, ale się uruchamiał i
chodził Wcześniej zainstalowany był Win98 - jest menu do wyboru systemu
na starcie(choć 98 się nie uruchamia, ale to jest nieistotne w tym
momencie)
Zatem Win98 na c:, XP na D:(jest to jeden dysk, ma jeszcze jedną partycję
- wszystkie FAT32)
Spieprzyłem to tak: włączyłem chkdsk - wykrył jakiś błąd, ale nie
naprawił - więc uruchomiłem go z opcją /f; komunikat: nie można w tej
chwili naprawić, bo wolumin jest w użyciu - czy uruchomić chkdsk przy
następnym uruchmieniu? Zgodziłem się, restart...zaczął skanować i
naprawił błąd: nie pamiętam dobrze, ale coś w tym stylu - chkdsk obciął
zbyt długi łańcuch(?), pamiętam że chodziło o plik change.log i ścieżka
zawierała słowo RESTORE(chyba chodziło o kopie przywracania systemu)
Skończył naprawę i zaczął się uruchamiać XP - pojawił się przez moment
jakiś komunikat na niebieskim ekranie i restart. Po restarcie proponuje
tryb awaryjny - wybrałem normalny i historia się powtórzyła.
Następnym razem wybrałem awaryjny - nie załadował się, awaryjny z
wierszem poleceń - sam się zrestartował, gy wybrałem opcję przywrócenia
ostatniej działającej kopii coś tam pomielił i restart...

Przyznaję nie używam i nie znam się na XP, ale nie sądziłem że chkdsk coś
zaszkodzi W tym momencie chodzi mi tylko o _jedno_ - żeby ten Xp się
jakoś uruchomił
Co mogę zrobić?
Mam do dyspozycji płytę Xp Home, moge z niej wystartować, ale czy tamta
konsola odzyskiwania coś pomoże na tego XPProfesional?Mogę go wystartować
z jakiejś dyskietki startowej, ale co potem?
Sprawa pilna - nie mój komp,a jutro tam idę Do tego nie mam możliwości
szukać w necie, zresztą nie wiem czego( na razie przeglądam pliki pomocy
z płytki Xp) Tak się rozpisałem, bo chciałem jak najdokładniej opisać
problem Jescze raz: najważniejsze żeby się tylko uruchomił!

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt