Re: Własny tekst przed bootowaniem

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 00:14:02 MET DST

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> DISKEDIT musi być zgodny z obrabianą partycją FAT, czyli do FAT32 nie możesz
> zastosować pakietu NU8, tylko już taki przeznaczony dla Windows, umiejący
> też LFN.

:] Rozumiem...

Poszukałem w necie głębiej i odnalazłem teraz HDHacker czy coś takiego.
Prosty interfejs robi to co trzeba. pliki wynikowe porównywałem
długością by zgadzały się co do bajta. (pierwszy raz w życiu przydał mi
sie klawisz INSERT).

W każdym razie musze teraz kombinować... jak zrobić tą dyskietkę-klucz
bo to co na stronach MS jest to trochę za ubogo i nie działa. Wysypuje
mi się na HAL.DLL. więc cos nie tak jest. Ech, trochę to czasu mi
jeszcze zajmie.