Re: Własny tekst przed bootowaniem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 23:35:58 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f5c62i$obg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> MHM :) Tylko ze te komunikaty były czasem dłuższe. Zobaczy się.

Można kombinować ze skracaniem. Byle nie wyszły potworki w stylu "Bieżący
dysk nie jest już być prawidłowy" :)

> Potrzebuje tylko dopisać komunikat:
>
> Brak dyskietki-klucza. Włóż dyskietkę.

Jeśli chcesz coś dodać, to bez przerzeźbienia się przez asembler - kod
maszynowy wiele nie zdziałasz. Natomiast gdy podmieniasz - to OK. Choc ten
komunikat sporządziłbym w postaci "Brak dyskietki-klucza. Włóż właściwą".

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)