Re: pulpit zdalny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 18:00:53 MET DST

Dnia Wed, 20 Jun 2007 10:39:33 -0400, rs napisał(a):

> akurat w to mi sie nie che wierzyc. chcialbym zobaczyc obrazek, ktorzy
> przeszedl przez taki transfer, albo plik binarny. wiem ze tak robi z
> odswiezaniem ekranu. wiekszosc softu chyab tak robi.

Pliki są dzielone na kawałki, obliczane są ich sumy kontrolne CRC, różne
CRC wymusza transfer kawałka pliku, reszta pliku jest pomijana. To tak w
dużym skrócie, bo algorytm jest dużo bardziej skomplikowany. To nie
żadna magia, poczytaj troszkę o kopiowaniu delta. O, tutaj jest opis
programu Network/Unplugged, który służy do synchronizacji plików i
tworzenia kopii bezpieczeństwa - on jest w całości oparty na mechanizmie
kopiowania różnicowego i dlatego można sobie nim synchronizować backupy
nawet poprzez bardzo wolne łącza:
http://www.mobiliti.com/deltatechnology.html

> a co jeszcze potrzebujesz? tematem jest zdalna kontrola komputera.
> logmein to robi. radmin to robi, wiec nie widze zeby to byly programy
> nie do porownania. jesli myslisz o jakis innych fajerwerkach, ktore
> zapewnia radmin, to sa one poza tematem.

A choćby tak podstawowa sprawa jak skopiowanie jakiegoś pliku. Żaden to
fajerwerk. Podobnie jest z telnetem, który nie przeszkadza userowi
pracującemu na zdalnej maszynie, a też pozwala zrobić wiele rzeczy.

[...]
> jakich skomplikowanych? te skomplikowane zabiegi maja sie nijak do
> koniecznej modyfikacji regul routera.

I Twoja mama poradziła sobie z instalacją LogMeIn? Chciałbym to
zobaczyć. Poważnie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/