Re: zezwalaj na anonimową translację identyfikatorów SID/nazw

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 16:37:53 MET DST

news:nrjjdon4xe4p.dlg@kwinto.prv...
> [...]

Te komputery należą do domeny?
Jeśli nie, to może wyłącz na próbę przetwarzanie
zasad w GPO - zarówno komputera, jak i użytkownika.

> Może sedno tkwi w pozostałych ustawieniach GPO, bo u mnie defaultowa
> instalka XP bez problemu "wchodzi" na zasoby Visty. Sprawdzałem to
> zarówno przy ustawieniu "Network access: Sharing and security model for
> local accounts" jako Guest only i jako Classic, przy czym w tym
> pierwszym przypadku oczywiście należy wyłączyć udostępnianie na hasło.

W rzeczy samej - w czasie mojej krótkiej przygody z Vistą
nie musiałem niczego zmieniać - zarówno w XP, jak i W2k3, a
na Viście miałem standardowe konto 'Bolek' z hasłem.
Żadne GPO nie było mi potrzebne do konfiguracji...

Piciu