Re: pulpit zdalny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 23:16:18 MET DST

Dnia Tue, 19 Jun 2007 16:34:09 -0400, rs napisał(a):

> pobawilem sie troche tym, ale wyglada, ze to jest soft w stylu pc
> anywhere, ktory moze wejsc z zwenatrz do sieci lokalnej tylko jak mu
> na routerze pozwolisz. uzywa konkretnego portu wiec, nie widze
> sensowenej mozliwosci by kazdemu kompowi w sieci robic oddzielny
> service. logmein nie przeszkadza router czy nie. chodzi w
> przegladarce.
> zapomnialem tez, ze bawilem sie wersja 2.2 i porownywlam z owczesnym
> pc anywhere i dosc zolwiowato chodzil. <rs>

LogMeIn jest usługą zintegrowaną z zewnętrznym serwerem pośredniczącym,
dlatego działa omijając routery. Remote Administrator może pracować
także bez dostępu do Internetu, czego LogMeIn nie potrafi. Do obsługi
całej sieci lokalnej wystarczy otwarcie jednego portu na routerze, gdyż
jeden nasłuchujący Radmin potrafi działać jako proxy dla innych Radminów
w sieci lokalnej i nie tylko. I może to być dowolny wybrany port,
niekoniecznie 4899. Radmin kopiuje tylko różnice w plikach, a nie całe
pliki, i potrafi kontynuować przerwane transfery; obsługuje też pliki
większe niż 4 GB. Pojedynczy serwer Radmina potrafi obsłużyć wielu
klientów jednocześnie. Viewer Radmina może jednocześnie pokazywać
kilkanaście otwartych zdalnych okienek bez zbytniego obciążania hosta.
Można na przykład jednocześnie oglądać zdalny ekran i rozmawiać z
użytkownikiem, a nawet z wieloma użytkownikami. Radmin obsługuje
konfiguracje wielomonitorowe. I wreszcie - Radmin wygrywa wszystkie
testy szybkościowe, więc ten PcAnywhere to musi być prawdziwy demon
prędkości ;-P.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/