Re: pulpit zdalny

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 22:34:09 MET DST

On Tue, 12 Jun 2007 23:56:09 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Oczywiście. Remote Administrator. Niestety nie jest darmowy, ale nic
>lepszego IMO nie znajdziesz.

pobawilem sie troche tym, ale wyglada, ze to jest soft w stylu pc
anywhere, ktory moze wejsc z zwenatrz do sieci lokalnej tylko jak mu
na routerze pozwolisz. uzywa konkretnego portu wiec, nie widze
sensowenej mozliwosci by kazdemu kompowi w sieci robic oddzielny
service. logmein nie przeszkadza router czy nie. chodzi w
przegladarce.
zapomnialem tez, ze bawilem sie wersja 2.2 i porownywlam z owczesnym
pc anywhere i dosc zolwiowato chodzil. <rs>