Re: Start->Uruchom - zachowanie listy

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 00:35:09 MET DST

Użytkownik "artiun" napisał w news:f53rb5$8u2$1@news.onet.pl...
[...]
[...]
> Tu jest 0. Ale ciekawi mnie dlaczego dla tych 2 wartości są inne typy
> kluczy :)

WKF typy wartości, ale to powiedzmy drobna kwestia nazewnictwa.
A dlaczego inne to nie wiem, zapytałbyś obecnego obok Piotra, on jest
miłośnikiem, żeby nie powiedzieć maniakiem, rejestru, to pewnie wie.
Teoretycznie powinny być obie dword
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/regentry/93170.mspx?mfr=true
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/regentry/93171.mspx?mfr=true
ale niekiedy wartości pozwalają na wymienność typów np. bin / dword.
Natomiast jeśli nie, albo to jest zupełnie nieodpowiedni typ, to taka
wartość po prostu nie działa zgodnie ze swym przeznaczeniem. Może nawet
zablokować jej naprawienie (i jednocześnie nieplanowe zepsucie).
Np. import przy pomocy jakiśplik.reg dodaje, albo nadpisuje wartości, ale
tylko przy zgodnym typie. Jeśli ktoś wsadził wartość złego typu, to może
miał taki cel, żeby jej nie szło łatwo zmienić.

[...]
> To trudne, W2K chodzi mi już parę lat bez reinstalacji i różnych prób był
> świadkiem :). Ostatnio zmieniałem coś z pomocą tweaków z rok temu :)

Tak jak mój, i brawo, póki działa nie tykać.

[...]
> Dla przykładu (mój system zamyka się dość długo, dlatego jakoś chodzi):
> (To to co wykonuje przy zamykaniu, lista):

[ciach, bo lista długa]
> ; Defragment single dirs/files (view fragmentation contig.exe -a plik.*)
[...]
> ; !!! long time operations !!!

No nie dziwię się, contig jest szybki, ale jednak trochę czasu potrzebuje,
żeby tak codziennie... tak częste defragmentacje, to jak jakiś bazodanowy
program intensywnie eksploatowany ciągle lata. Ale w sumie, to powinno się
przyklasnąć.

> ; Hamster dirs
> e:\bin\contig.exe -q -s e:\winsapp\net\hster\groups\*
[...]

No tu, nie wiem ile masz grup, ale ja to bym sobie poczekał...,
tak z ciekawości, ile się biedak zamyka, tak z 15 min?
Ale może warto, no nie? Jak system zadbany, to i latami działa.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)