Skype a dwa zestawy HF BT

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 15:50:01 MET DST

Czy ktoś się może orientuje czy da się zmusić Skype do współpracy z
*dwoma* zestawami HF na BlueTooth? Takie dwa zestawy widniałyby
przecież jako dwa urządzenia dźwiękowe, a Skype zdaje się potrafi się
podpiąć tylko do jednego urządzenia dźwiękowego.

Ja to sobie wyobrażam tak, że należałoby zainstalować jakiś dodatkowy
programowy mikser, który multipleksowałby te dwa zestawy HF w jedno
urządzenie dźwiękowe i z niego korzystałoby Skype.

Da się tak?

I jeszcze pytanie ile urządzeń HF BlueTooth da się podpiąć na raz do
jednego odbiornika BT? Nie wiem czy przypadkiem nie należałoby posiadać
dwóch odbiorników również - ale czy Windows XP da radę z dwoma?

Jak to jest? Da się tak zrobić? Ew. może jakieś inne rozwiązanie?
Chodzi o to aby były dwa bezprzewodowe zestawy HF do rozmawiania z
jednego Skype na raz.