Start->Uruchom - zachowanie listy

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 11:41:47 MET DST

Witam,
Nie mogę znaleźć sposobu by przywrócić zachowanie historii wprowadzanych
programów do uruchomienia w Start->Uruchom. Czymś to kiedyś wyłączyłem i
teraz za każdym razem po wykonaniu polecenia lista jest czyszczona (nie
zachowuje historii). Szczególnie zależy mi by lista pozostawała po restarcie
systemu. Teraz jest mi to potrzebne (eksperymenty ze zużyciem pamięci) i nie
pamiętam (nie mogę znaleźć) czym to z powrotem włączyć. Może ktoś
podpowiedzieć gdzie tego szukać w rejestrze?

W2K SP4.

--
Artur