Re: jak znaleźć pliki bez rozszerzeń

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 23:57:34 MET DST

In news:f4r8qh$25un$1@opal.icpnet.pl , *Grzegorz Niemirowski* wrote:
> U mnie ani w jednym ani w drugim przypadku nie wyświetliło plików z
> czteroliterowymi rozszerzeniami.

Doszedłem dlaczego tak było. Badałem na dysku sieciowym, w dodatku
serwowanym przez sambę. Ta robi krótkie nazwy w postaci nazwa~xx.ext
ale jeśli rozszerzenie jest też za długie to nazwa~xx.
Po umieszczeniu tego samego pliku w sieci na innym kompie ale z
windowsem już pojawia się krótka nazwa w postaci nazwa~x.roz
Czyli nie wina sieci a samby konkretnie.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)