Re: Problem z DNS

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 18:27:05 MET DST

Odpowiadam zbiorczo:

Niestety wszystkie proponowane metody zawiodły.

Najpierw odpaliłem sobie LSPFix, żeby zobaczyć czy coś znajdzie, ale
wyświetlił tylko, że nie znalazł żadnych problemów. Mimo wszystko
spróbowałem zresetować winsocka przy pomocy netsh (komunikat o
powodzeniu, restart), ale nic się po tym nie zmieniło - mogę sobie
pingować wszystko co chcę, bramy, dns-y, serwery w Internecie, pod
warunkiem, że robię to przez adres IP.

Zabrałem kompa do reinstalki.

--
      Pozdrowienia