Re: mac powerbook i XP/vista

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 03:05:10 MET DST

On Thu, 14 Jun 2007 00:29:29 +0200, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>Nie bałdzo.

w takim razie proces tlumaczenia ci gdzie popelniles blad bylby dlugi
i bolesny.

>Dziękuję, już mam, wprawdzie nie za darmo ale większość dobrych w
>Warszawie za grosze. ;P A dziś był dla odmiany basenik.

a kaczusi nie bylo?

>Nie da się takich mieć. PowerBook ma procesor PowerPC i specyficzną
>architekturę - nie jestem pewien, czy wczesne WindowsNT/PPC da się na
>nim uruchomić - najprawdopodobniej nie.

hmmm. fakt. mialem na mysli macbooka. w zyciu nie spotkalem osoby,
ktora by inaczej powiedziala na dowolnego laptopa makowowego jak
powerbook, od czasu kiedy te weszly na rynek. <rs>