Re: mac powerbook i XP/vista

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 00:29:29 MET DST

** rs wrote:

> nie widzisz roznicy miedzy jednym i drugim?

Nie bałdzo.

> masz zatem silownie za darmo.

Dziękuję, już mam, wprawdzie nie za darmo ale większość dobrych w
Warszawie za grosze. ;P A dziś był dla odmiany basenik.

> a masz jakies doswiadczenia praktyczne w tym wzgledzie?

Nie da się takich mieć. PowerBook ma procesor PowerPC i specyficzną
architekturę - nie jestem pewien, czy wczesne WindowsNT/PPC da się na
nim uruchomić - najprawdopodobniej nie.