Re: mac powerbook i XP/vista

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 23:22:07 MET DST

On Wed, 13 Jun 2007 23:12:52 +0200, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>A po co Ci dwa laptopy? Będziesz nosił dwa laptopy ze sobą? :)

kolega SHARKIE mowil o dwoch KOMPUTERACH, a nie dwoch laptopach,
prawda?

>Właśnie
>o to chodzi. Ktoś może np. (jak już napisałem) potrzebować konkretnego
>softu Windows-only do pracy, a generalnie woli (z różnych przyczyn - to
>nieistotne) używać MacOS X np. do spraw prywatnych - no to ma jednego
>laptopa i sobie używa tego i tego w zależności od potrzeb.

to jest raczej oczywiste, choc ja osobiscie zastanawiam sie nad
wywaleniem macOSa i zainstalowaniu XP na powebooku. tyle.

> To działa
>też w drugą stronę - ktoś może preferować Windows (czy cokolwiek), ale
>do innych zadań potrzebuje MacOS X, no to może mieć jednego lapka. ;P
>Odkąd Maki to zasadniczo lekko (EFI zamiast BIOS) udziwnione pecety to
>nie ma z tym przecież problemu.

owszem jest. probowales zainstalowac OSX na jakimkolwiek PC. niby da
sie, ale to gra zupelnie nie warta swieczki. <rs>