Re: mac powerbook i XP/vista

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 23:12:52 MET DST

** rs wrote:

> a to niby dlaczego? windowsowy albo linuxowy laptop tez musi byc
> jedynym kompem wedlug tego rozumowania? <rs>

A po co Ci dwa laptopy? Będziesz nosił dwa laptopy ze sobą? :) Właśnie
o to chodzi. Ktoś może np. (jak już napisałem) potrzebować konkretnego
softu Windows-only do pracy, a generalnie woli (z różnych przyczyn - to
nieistotne) używać MacOS X np. do spraw prywatnych - no to ma jednego
laptopa i sobie używa tego i tego w zależności od potrzeb. To działa
też w drugą stronę - ktoś może preferować Windows (czy cokolwiek), ale
do innych zadań potrzebuje MacOS X, no to może mieć jednego lapka. ;P

Odkąd Maki to zasadniczo lekko (EFI zamiast BIOS) udziwnione pecety to
nie ma z tym przecież problemu.