Re: Różne parametry bootowania dla różnych użytkowników (WinXP Home)

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 00:30:16 MET DST

Nigai ośmielił się napisać:

prifile sprzetowe tu sie nie nadadza, bo chodzi o ustawienia per user, a
poza tym i tak trzeb by bylo wykonac restart.

> Chcę wyłączyć jak najwięcej usług

szczerze powiedziawszy jesli jestes laikiem to moze nie baw sie w
uslugi... Wylaczanie uslug dotyczyc wszystkich uzytkownikow, mozesz
napisac sobie np bata ktory jest w twoim autostarcie i wylaczaa uslugi,
a w innych autostarch wlac za wszystkie te uslugi, oczywiscie wszystkie
te kona musza miec uprawnienia administratora. Raxczej nie wylaczaj
uslug, chociaz niektore moze mozesz wylaczyc poniewaz nie beda potrzebne
dla wszyskich uzytkownikow.
prawym na moj komputer i zarzadzanie a potem uslugi, tam mozesz wylaczyc
byc moze "konfiguracja sieci bezprzewodowej", byc moze "bufor wydruku"
jesli nie uzywasz drukarki, kompozycje wizualne, przywracanie systemu.
i programów niepotrzebnych mi kiedy
> sobie gram w moją ulubioną grę.

hmm moze po prostu poczysc autostart, wiele programow nie jest wymagana
w autostarcie, np winampagent.
w start|uruchom daj
regedit
i tam
LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

chociaz mozesz to wyklikac w msconfig.
Chciała bym żeby to działało tak że po
> zalogowaniu do użytkownika (założonego tylko do grania) miała bym to
> wszystko wyłączone automatycznie. A nie tak jak teraz że loguję się
> uruchamiam msconfig restartuję
nie musisz restartowac, mozesz np pozabijac procesy w taskamanagerze
(Ctrl+Al+Del)
  (znalazłam teraz że fachowo to się
> nazywa czysty rozruch)
???
i dopiero mogę grać. Wymyśliłam sobie tak bo