Re: Różne parametry bootowania dla różnych użytkowników (WinXP Home)

Autor: Nigai <magdalena_at_mrz.neostrada.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 00:05:28 MET DST

On 5 Cze, 22:31, Pink <P...@WYTNIJ-TO.op.pl> wrote:
> Dnia 2007-06-05, o godzinie 20:27:09, użytkownik *Nigai* napisał(a) w
> wiadomości: <news:1181068029.529037.265620@w5g2000hsg.googlegroups.com>

> Poszukaj w pomocy systemowej hasła "profile sprzętowe".

Szukałam, nic mądrego nie znalazłam, może szukać za bardzo nie umiem.

> Wszystkich usług nie da się bezkarnie wyłączyć. A tak w ogóle, to odnoszę
> wrażenie, że mylisz usługi ze zwykłymi programami, bo ostrzeżenie o
> bootowaniu selektywnym pojawia się też po "odhaczeniu" programów nie
> mających ścisłego związku z jako takim systemem.

No cóż, moja wiedza na te tematy jest fragmentaryczna i bardzo
nieuporządkowana. W dodatku brakuje mi fachowej terminologii. Wiem o
czym myślę i co bym chciała osiągnąć ale nie bardzo umiem to
przekazać.

> Najpierw proponowałbym napisać co dokładnie i po co chcesz wyłączyć...

Chcę wyłączyć jak najwięcej usług i programów niepotrzebnych mi kiedy
sobie gram w moją ulubioną grę. Chciała bym żeby to działało tak że po
zalogowaniu do użytkownika (założonego tylko do grania) miała bym to
wszystko wyłączone automatycznie. A nie tak jak teraz że loguję się
uruchamiam msconfig restartuję (znalazłam teraz że fachowo to się
nazywa czysty rozruch) i dopiero mogę grać. Wymyśliłam sobie tak bo
chciała bym żeby ta gra była dostępna tylko poprzez tego użytkownika.

Pozdrawiam
Magda