Re: Aktualizacje dzieki WSUS

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 16:56:14 MET DST

In news:f2rps8$m53$1@mx1.internetia.pl,
*_Marcellus_* <tymoteusz_1@poczta.onet.pl> typed:
> Witam,
>
> na serwerze W2K3 mam zainstalowanego WSUS'a - ktory o okreslonej porze
> pobiera i instaluje aktualizacje na danych komputerach.
> W GroupPolicy danej OU moge ustawic aby aktualizacje instalowaly sie np.
> codziennie o 15.00.
>
> A czy mozna zrobic (ustawic) aby aktualizacje instalowaly sie o 15.00 -
> ale gdy bedzie potrzeba restartu komputera poczeka do wylaczenia stacji?

Mozesz wylaczyc, ale musisz wiedziec, ze aktualizacja nie bedzie dzialala do
czasu przeresetowania ustawien czyli komputera.
Dodaj do rejestru wpisy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\AutoUpdate
wartosc DWORD "RebootRelaunchTimeoutEnabled"=1
oraz dodaj DWORD "RebootRelaunchTimeout" = 5a0
zawierający informacje w minutach pomiędzy wskoczeniem okienka z pytaniem o
restart. Np w/w wartość tego oznacza, ze okienko wyskoczy Ci po 24
godzinach.
Reszte masz tu:
http://www.windowsitpro.com/Files/46171/WebTable_01.html

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx