Re: vista - zapisywanie plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 14:58:13 MET DST

Dnia Sun, 3 Jun 2007 12:43:18 +0000 (UTC), kundzia Pindzia napisał(a):

> spowodowane

> a żebym to ja wiedział... próbowałem szukać plików które chciałem zapisać na
> dysku ale nie znalazłem. Wygląda to tak że jak chcę zzapisać plik to tylko
> mogę wybrać save albo run a miejsca w którym je chce zapisać wybrać nie
> mogę. jak wybiorę save to nic sie nie dzieje a jak run to leci pasek postępu
> a gdy dojdzie do końca okienko znika.

Bardzo nietypowe. Na pewno nie ma ono nic wspólnego z domyślnym
zachowaniem systemu. Nie grzebałeś w uprawnieniach? Nie wyłączyłeś UAC
przypadkiem? Nie tweakowałeś systemu? Może to antywirus Ci "zjada" te
pliki bez żadnych potwierdzeń. Spróbuj też zresetować ustawienia
zabezpieczeń i Zaawansowane w IE.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/