Re: vista - zapisywanie plików

Autor: kundzia Pindzia <kundziapindzia_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 14:43:18 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Do jakiego folderu je zapisujesz?

a żebym to ja wiedział... próbowałem szukać plików które chciałem zapisać na
dysku ale nie znalazłem. Wygląda to tak że jak chcę zzapisać plik to tylko
mogę wybrać save albo run a miejsca w którym je chce zapisać wybrać nie
mogę. jak wybiorę save to nic sie nie dzieje a jak run to leci pasek postępu
a gdy dojdzie do końca okienko znika.