Re: Co zamiast NERO w Viscie

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 01:02:16 MET DST

Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
news:f3n81d$2vm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hello
>
> Znacie jakis dobry darmowy soft, ktory z powodzeniem zastapi Nero?
> Koniecznie musi obslugiwac zarowno CD jak i DVD.
> Musi miec mozliwosc wysmazenia obrazu na plytke.
>
> Dlaczego zamiast NERO. Bo w wiscie dziala tylko najnowsze NERO 7.5 a

Pewnie coś robię źle, bo u mnie działa (6) ;)
http://www.aqua.poznan.pl/pliki/nerowviscie.jpg
zauważ, że do tego w 64-bitowej, a więc w 32-bitowej powinno tym bardziej.
Nie wspomnę na jakim sprzęcie (jak widać 1 pkt w skali abgara ;),
Saper ledwo chodzi, głównie przez brak dostatecznej karty graficznej).
Nero 6 dostarczone z nagrywarką DVD.

Jakoś nie pamiętam specjalnych kłopotów z instalacją, więc jeśli to może
1. instalacja nie z automatu, ale ręcznie poszukany odpowiedni setup
2. jak nie starcza UAC to własnoręcznie 'uruchom jako administrator'
takie pamiętam typowe przejścia z różnych instalacji.
Z Nera pamiętam komunikat przy starcie, że on ma 'znane kłopoty w Viście'
który po kilkukrotnym odczytaniu zaptaszyłem i tyle.
Faktem jest że czasem się wysypuje, nie wyczuwam reguły, ale jakoś tak
po zakończeniu działalności Expressa, może powrót do Smartstarta,
w każdym razie po zakończeniu działań. Wypalanie idzie, właśnie zamieniłem
obraz ISO na DVD i z tego wypalonego DVD puściłem instalatora, działa.
Można żyć, a że też wolę Nero, to dodatkowe naciśnięcie na zamknij mi
nie przeszkadza.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)