Re: Autostart z pendrive'a a wirusy

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 20:18:32 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):
> Musi być, a gdzie by się podział? ;-)

Nie wiem

> http://groups.google.pl/group/chip.software/msg/72bbc70c555ac66f

Piotrek, pisałem już kilka razy, że to mam zrobione. Nie włącza mi się
automatycznie po włożeniu. Problem polega na tym, że jest pozycja
Autoodtwarzanie w menu i jest ona domyślna. Więc jak kliknę dwa razy na
pendrive to mi się autoodtwarzanie włączy. I to nie ma nic wspólnego z tymi
kluczami.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/