Word 2007 - Numerowanie stron od strony nr 4

Autor: Mariusz <mbolewskiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:57:36 MET DST

Witam. Mam byćmoże banalny problem ale w nowym wordzie dopiero się wprawiam i
nie mogę znaleźć.

Przeczytałem Pomoc do programu i nie znalazlem sposobu na problem.

Chodzi o to by w dokumencie włączona była numeracja stron, ale ukryta na
pierwszych trzech stronach. Nie ma problemu z ukryciem numeru strony na
stronie pierwszej. Jednak nie mgę tego zrobić na stronie 2 i 3.

Dzięki za pomoc.