Re: serwer terminali

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:20:52 MET DST

bryan pisze:
> Mam mały problem z serwerem terminali jest to mocna maszyna z w2k3
> enterpise edition 6GB RAM i 4 prockami. Obserwuję momenty, w których
> wogóle nie ma reakcji na klikniecie na np. menu start czy jakakolwiek
> ikone( jaby był "zamrożony"), po około 30 sek wszystko jest ok.
> Może ktoś spotkał sie z czyms takim.

A jakie jest w tym czasie uzycie prockow ? Ja mialem cos podobnego kiedy
odpalilem cos w IE (np. skaner antywirusowy), jakas strone z java albo
zaczalem przegladac otoczenie sieciowe (kiedy probuje otwierac ktoras z
domen z Microsoft Windows Network). Czy terminale tez maja takie problem
czy tylko glowna konsola ?

pozdrawiam
Krzysztof Sobolewski