Re: Aktualizacje dzieki WSUS

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:15:37 MET DST

1. da sie to ustawic w GPO - potrzebny jest najnowszy szablon gpo do
sekcji windows updates
(http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=92759d4b-7112-4b6c-ad4a-bbf3802a5c9b&displaylang=en)
2. to samo - chyba jest tez i taka opcja w zaktualizowanych szablonach
(http://technet.microsoft.com/en-us/library/b865f71a-2a96-7747-a569-566ca3c8316a.aspx)

pozdrawiam
Krzysztof Sobolewski