Re: Autostart z pendrive'a a wirusy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 18:12:15 MET DST

In news:1180481060.212320.318190@p77g2000hsh.googlegroups.com,
*Grzegorz Niemirowski* <grzegorz@grzegorz.net> typed:

> I da się to jakoś zlikwidować? Googlałem dużo i nie udało mi się
> znaleźć sposobu na to. Bo nawet jak się wiruch nie odpala
> automatycznie po włożeniu to i tak przed zaglądnięciem na pendrive
> muszę klikać go prawym przyciskiem żeby przypadkiem autoodtwarzania
> nie odpalić.

Wejdź do rejestru i przejdź do kluczy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\EventHandlers
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers
Usuń to co Ci nie pasuje
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/902238196ad599f2/2b1e1a8c64948378?lnk=st&q=EventHandlers+palusi%C5%84ski&rnum=3#2b1e1a8c64948378
oraz
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/156/