Re: Autostart z pendrive'a a wirusy

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 17:59:26 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał:

> Proszę, czytaj ze zrozumieniem :) Ja mam autostart wyłączony właśnie tym
> sposobem co podałeś. Chodzi teraz o to, żeby go usunąć z menu.

pozycje menu autoodtwarzania są gdzieś w rejestrze, nie pamiętam teraz
gdzie, a nie mam xp pod ręką. o ile pamiętam to autoodtwarzanie jako
takie można było wyłączyć we właściwościach dla danego napędu, albo
gdzieś tam globalnie dla wszystkich dysków.

czyli podsumowując - chcesz mieś menu autoodtwarzanie ze wszystkimi
pozycjami z wyjątkiem pozycji z autorunem płyty (czyli tego badziewia z
od autorun.inf)?

--
Artur Grdeń
mega @ work