Re: Duże obciążenie procka

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 21:41:43 MET DST

> Sprawa druga - błahostka, często niedoceniana - i u mnie tak było...
> Zakurzony radiator, tak, że aby spełnił choć częściowo swoją funkcję, to
> musi pylić na pełnych obrotach.

Dzięki za wszystkie porady i zainteresowanie moim problemem: niestety,
nic sie nie sprawdza: radiator czysty, Process Explorer nic ciekawego
nie wykazuje, na wykresie Menadżera zadań widzę cały czas jakieś
ciężkie prace procka, co gorsze, (obawiam się, że ma to jakiś związek
z tematem) - wykres sieci również wariuje, choć nie mam aktywnej
żadnej przeglądarki itp. (aktualizacji automatycznych nigdy nie włączałem).
Czym by tu poskanować, aby wykryć tego syfka?

jezada