Re: Dwie wersje Windowsa.

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 15:35:56 MET DST

> To przestań :)

Uff, zeby to bylo takie proste ... Niestety ale w tym wypadku nie mam
takiego komfortu!

> Zazwyczaj da się dojść do zestawu kilku ulubionych gier,
> które można trzymać cały czas zainstalowane i grać w nie
> od czasu do czasu bez ciągłego instalowania nowych i
> usuwania starych.

Widac, ze raczej u Ciebie gierki to tak raczej w chwilach wolnych i moze
wtedy faktycznie instaluje sie swoj zestaw i grywa w nie od czasu do
czasu. Ale czasai jest inaczej.

> Z zaśmiecaniem to jest tak, że jak się dobrze odinstalo-
> wuje, to wpływ jest minimalny.

Jesli mowa o uzywaniu Paneli Sterowania -> Dodaj/Usun Programy to
oczywiscie, ze wlasnie takiej metody uzywam. A moze jest cos lepszego co
miales na mysli?

> A na wolną pracę zazwyczaj
> pomaga wyrzucenie rezydentów niepotrzebnie uruchamianych
> przy starcie i porządna defragmentacja partycji.

No to jest faktycznie jakies wyjscie, ale komputer jest wolny nie tylko
przystarcie, ale rowniez podczas pracy. Tutaj mam takie pytanie, czy
jest jakis sposob aby sprawdzic ktory proces uzywa dysku, bo to jest
najczestsza przyczyna ze komputer zwalnia?

> Nie ma takich *dobrych* narzędzi, ponieważ nie ma sposobu na
> stwierdzenie który wpis jest *jeszcze* potrzebny, a który jest
> pozostałością po czymś, czego już nie ma.

Dzieki wiekie, pozdrawiam.