Re: Dwie wersje Windowsa.

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 09:26:04 MET DST

ZikO pisze:
> Jak widzicie pomysl umieszczenia dwoch wersji tego samego Windowsa XP na
> dysku, jedna mialaby byc dla programow a druga tylko dla gier? Mam

1) Niezgodne z licencją.

2) Kłopotliwe.

3) Technicznie sprawiające kłopoty (najlepiej, jakby obie
    instalacje były całkowicie odseparowane).

4) Nieekonomiczne (2x większa zajętość dysku).

> problem bo czesto sie u mnie istaluje i odintalowuje gry i chcialbym sie

To przestań :)

Zazwyczaj da się dojść do zestawu kilku ulubionych gier,
które można trzymać cały czas zainstalowane i grać w nie
od czasu do czasu bez ciągłego instalowania nowych i
usuwania starych.

> jakos od tego uniezaleznic, a wiem, ze takie instalacje/deinstalacje
> tylko zasmiecaja system. Zreszta juz teraz chodzi jak wol :/ Problem

Z zaśmiecaniem to jest tak, że jak się dobrze odinstalo-
wuje, to wpływ jest minimalny. A na wolną pracę zazwyczaj
pomaga wyrzucenie rezydentów niepotrzebnie uruchamianych
przy starcie i porządna defragmentacja partycji.

> Czy jest jakies w miare dobre narzedzie, ktore by wyczyscilo rejestr i
> twardy dysk z nieuzywanych juz plikow itd. Moze ktos bylby tak mily i
> mniej wiecej podal procedure jak to sie zazwyczaj robi.

Nie ma takich *dobrych* narzędzi, ponieważ nie ma sposobu na
stwierdzenie który wpis jest *jeszcze* potrzebny, a który jest
pozostałością po czymś, czego już nie ma.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |