Re: Uprawnienia

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 11:36:59 MET DST

> Tak, istnieje.
>
> Na tymże lokalnym komputerze uruchomić gpedit.msc i w zarządzaniu
> komputerem dodać po prostu do grupy lokalnej Administratorzy
> wybrane konta domenowe które mają na *tym* komputerze mieć
> prawa admina.

Hmm, odpalam gpedit.msc i co dalej. Gdzie znajdę zarządzanie
grupami ???
Natomiast w Zarządzanie komputerem, jeśli chcę do grupy
Administratorzy dodać nowego użytkownika, to nie mogę zmienić
Lokalizacji, czyli mogę wybrać jedynie użytkowników lokalnych.
Domenę mam postawioną na MS Windows Server 2003 R2 Standard Edition,
stacja robocza - MS Windows XP Prof.

Darek

PS Próbuję dodać użytkownika do grupy Administratorzy na stacji
roboczej.