Re: Te grajace gó....

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 11:06:01 MET DST

news:1q5j82ggoq3d8$.dlg@kwinto.prv...
> [...]
dzieci się budzą, psy szczekają, kury jajek nie

> Opera + Fabian's Flash blocker.

To na te flash-e, których Opera nie umie zablokować sama?
Bo większość blokuję tak: prawoklik na stronie, zablokuj zawartość, klikam
na niepożądany element, zatwierdzam. Zwykle pomaga.
Ale many dzięki za info, z pewnością wykorzystam tam, gdzie sama Opera sobie
nie poradzi (bo są takie strony).

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje