vector <izohelia@gmail.com> napisał(a):
> "Jednocze=B6nie informuj=EA, =BFe pomoc techniczna dla oprogramowania w
> wersji OEM jest =B6wiadczona poprzez producenta komputera lub
> sprzedawc=EA, od kt=F3rego produkt zosta=B3 nabyty.
>
> W zwi=B1zku z tym sprawie pomocy technicznej prosimy zwr=F3ci=E6 si=EA do
> sprzedawcy lub producenta sprz=EAtu dzwoni=B1c pod numer pomocy
> technicznej podany w dokumentacji sprz=EAtu.
>
> W przypadku gdy posiada Pan oprogramowanie w wersji pude=B3kowej - BOX,
> istnieje mo=BFliwo=B6=E6 zg=B3aszania nieograniczonej liczby wniosk=F3w o p=
> omoc
> techniczn=B1 telefonicznie lub za po=B6rednictwem poczty e-mail w ci=B1gu 90
> dni od dnia aktywacji produktu. Po up=B3ywie tego okresu wsparcie
> zgodnie z licencj=B1 jest odp=B3atne."
>
> Jak fajnie dowiedzie=E6 si=EA, =BFe BOX ma wsparcie przez 90 dni, a OEM
> zerowe ;-)
>
No i kij z ich pomocą, nigdy w niczym nikomu nie pomogli, te głupie dziewuchy
z infolinii nigdy nie wiedzą nic, pewnie dostały robotę po znajomości. Ms
sobie z nas kpi.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Mon May 28 10:30:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 May 2007 - 10:42:03 MET DST