"Jednocześnie informuję, że pomoc techniczna dla oprogramowania w
wersji OEM jest świadczona poprzez producenta komputera lub
sprzedawcę, od którego produkt został nabyty.
W związku z tym sprawie pomocy technicznej prosimy zwrócić się do
sprzedawcy lub producenta sprzętu dzwoniąc pod numer pomocy
technicznej podany w dokumentacji sprzętu.
W przypadku gdy posiada Pan oprogramowanie w wersji pudełkowej - BOX,
istnieje możliwość zgłaszania nieograniczonej liczby wniosków o pomoc
techniczną telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail w ciągu 90
dni od dnia aktywacji produktu. Po upływie tego okresu wsparcie
zgodnie z licencją jest odpłatne."
Jak fajnie dowiedzieć się, że BOX ma wsparcie przez 90 dni, a OEM
zerowe ;-)
Received on Mon May 28 10:15:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 May 2007 - 10:42:03 MET DST