Re: Jak przywrocic polozenie okien po zakonczeniu pracy z 2 monitorami?

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 27 May 2007 - 21:20:57 MET DST

Awik ośmielił się napisać:
> Czesto podlaczam do laptopa zewnetrzny monitor i rozciagam pulpit na oba
> monitory.
> Tylko strasznie wykurza mnie to, ze gdy przeniose cos na zewnetrzny, lewy
> monitor, to potem, po zamknieciu systemu
> i odlaczeniu zewnetrznego monitora i ponownym uruchomieniu komputera, za
> kazdym razem, gdy probuje uruchomic te
> same programy, z ktorych korzystalem na zewnetrznym monitorze, to one sie
> otwieraja, ale ze wspolrzednymi typu -1024,-200.

to zalezy od programu, wiekszosc prograow zapisuje sobie polozenie
okien, ale nie sprawdza potem, czy one sa poza pulpitem czy nie,
nalezaloby znalezc gdzie te programy (kazdy gdzies indziej of korz)
zapisuja te dane (rejestry, ini), i je kasowac :/
> Czyli komputer uruchamia programy, ale umieszcza ich okna na monitorze-widmo
> i czesto nie da sie ich przesunac nawet klawiszami
> strzalek. Jak sobie z tym radzic? Jak zresetowac polozenie okien?

moze istnieja jakies soft do tego ale tego nie wiem.