Jak przywrocic polozenie okien po zakonczeniu pracy z 2 monitorami?

Autor: Awik <awik_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 20:28:03 MET DST

Czesto podlaczam do laptopa zewnetrzny monitor i rozciagam pulpit na oba
monitory.
Tylko strasznie wykurza mnie to, ze gdy przeniose cos na zewnetrzny, lewy
monitor, to potem, po zamknieciu systemu
i odlaczeniu zewnetrznego monitora i ponownym uruchomieniu komputera, za
kazdym razem, gdy probuje uruchomic te
same programy, z ktorych korzystalem na zewnetrznym monitorze, to one sie
otwieraja, ale ze wspolrzednymi typu -1024,-200.

Czyli komputer uruchamia programy, ale umieszcza ich okna na monitorze-widmo
i czesto nie da sie ich przesunac nawet klawiszami
strzalek. Jak sobie z tym radzic? Jak zresetowac polozenie okien?

Moja karta graficzna to zintegrowany ATI Radeon M200