Re: brak akceptacji cookies w iexplorer

Autor: <adresss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 14:37:32 MET DST

On 27 May 2007 03:09:34 -0700, maciejka <klub44@wp.pl> wrote:

>witam, od kilku dni mam problem: przy uzywaniu wyszukiwarek na
>niektorych stronach, zamiast wnikow pokazuje mi sie komunikat :
>Wymagana akceptacja Cookies przez przeglądarkę. Sprawdź ustawienia
>swojej przeglądarki.
>Pojawia mi sie to tylko na kilku stronach z ktorych kozystam,
>zaznaczam, ze nic do tej pory nie przestawialem w ustawieniach
>explorera.
>win xp home e.
>iexplorer 7.0
>prosze o jakies wskazowki gdzie to wlaczyc, gdyz sam nie umiem tego
>znalezc

bez cookies dalego nie ujedziesz......Ja zaprzestalem uzywac
IExplorera jakies 2-3 lata temu. Od tamtego czasu uzywam Opera, a
obecnie FireFoxa. w FF mam ustawiona opcje akceptacji cookies, ale
przy zamykaniu programu sie one automatycznie kasuja.

Poszukaj w IE w menu glownym: Narzedzia -> Opcje Internetowe ->
Tymczasowe pliki internetowe....no chyba, ze przeniesli to gdzies
indziej.

Pomysl o tym firefoxie - maja ciekawe pluginy, ktore zwiekszaja
bezpieczenstwo, np. blokuja skrypty, reklamy.....

--
ThinkXtra