brak akceptacji cookies w iexplorer

Autor: maciejka <klub44_at_wp.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 12:09:34 MET DST

witam, od kilku dni mam problem: przy uzywaniu wyszukiwarek na
niektorych stronach, zamiast wnikow pokazuje mi sie komunikat :
Wymagana akceptacja Cookies przez przeglądarkę. Sprawdź ustawienia
swojej przeglądarki.
Pojawia mi sie to tylko na kilku stronach z ktorych kozystam,
zaznaczam, ze nic do tej pory nie przestawialem w ustawieniach
explorera.
win xp home e.
iexplorer 7.0
prosze o jakies wskazowki gdzie to wlaczyc, gdyz sam nie umiem tego
znalezc