Re: odplokowanie portu

Autor: Waldek <brak_at_wp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 18:40:42 MET DST

> No więc skoro takie urządzenie się znajduje "tam" to przy wyjściu z Twojej
> sieci (bo napisałeś że masz adres z klasy 192.168.x.x) jest pewnie jakiś
> NAT/PAT. Musisz zatem porozmawiać z administratorem by Ci odblokował port
> 10000/TCP.

Według informacji od mojego admina porty były odblokowane, dodatkowo zrobił
przkierowaia z tych portów do mnie wpisując w odpowiednim miejscu (roter z
fresco):

[Linux] ipfwadm -Il
IP firewall input rules, default policy: reject
type prot source destination ports
acc tcp anywhere anywhere any -> 10000
acc tcp 192.168.1.2 anywhere any -> 10000

 Ale ja nadeal nie mogę się połączyć, choć może coś mają obecnie skopane, bo
w teori powinnem nawiązać połączenie przez VPN a następnie dalej pracować
przez www a obecnie adres pod którym mam dalej wejść nie diała
I jeszcze jedno: Cisco VPN Client został już z konfigurowany przez kogoś
innego

Waldek