Re: odplokowanie portu

Autor: Waldek <brak_at_wp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 16:28:49 MET DST

> No to przeczytaj to co niżej napisałem

> Klientem tym możesz OIDP połączyć się tylko z urządzeniami Cisco.
Mam wrażenie że tam takie użądzenie się znajduje, gdyż wielu osobą udało się
połaczenie zrealizować. A ja nadal się pytam dlaczego nie mogę tego zrobić.
Znam IP tego czegoś i to odpowiada na pingi

> Połączenia typu peer-peer (komputer-komputer) nie da się tak zrealizować.

Wyżej wyjaśniłem że to jest możliwe, znam osobę która to połączeie
zrealizowała i zrobiła to odblokowując na roterze port 10000, dlatego taki
napisałem post

Waldek