Re: VISTA ślepa - RAID 0

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Sat 26 May 2007 - 13:44:55 MET DST

On 26 Maj, 12:17, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Vistą. Można do tego wykorzystać także i tego viścianego bootmanagera,
> który się wg Ciebie niewłaściwie zainstalował. W linkach znajdziesz
> opis, w jaki sposób go przekonfigurować tak, żeby uruchamiał system
> posadzony na całkiem innym dysku.

Dzieki za wyczerpujące informcje. Po przeczytaniu tego, pierwszę
rzeczą jaką zrobiłem to było przełożenie kabli i teraz jest:
System na DISK 0
RAID na DISK 1
Magazyn na DISK 2 ;-)

Wszystko działa ;-) Przestudiuję te materiały, bo chcę tak
przekonfigurować tego botmenagera, aby startował system z tego miejsca
gdzie jest Vista. Chyba, że masz jakiś gotowy How To do tego? ;-)
Jeszcze raz dzięki!