Re: Przeniesienie systemu Win2K na inny komputer

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 11:21:16 MET DST

Użytkownik "MisiekK" <misiekka.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f37dao$re1$1@inews.gazeta.pl...

> Instrukcja dotyczy stacji roboczej, a u mnie sprawa dotyczy kontrolera
> domeny z zainstalowanym CA i mowiac szczerze chcialbym zeby mi to bez
> wiekszego problemu dzialalo po przeniesieniu...

Jesli masz jakis zapasowy sprzet, dodaj do domeny wypromuj do DC,
AD sie zsynchronizuje, zrob backup system-state (na wszelki wypadek),
przenies CA (http://support.microsoft.com/kb/555012) i zdemotuj (ale
durny wyraz) oryginalnego DC.
Jesli nie masz nic na zapas, to system state backup i dcpromo /adv na nowym